Марченко Д.В
Концептуальна об’ємно-просторова модель комплексу передбачає створення складного по своїх композиційних та архітектурних якостях дворівневого ансамблю торгових рядів, в якому
- в першому від житлової забудови ряді знаходиться об’єднані єдиним дашком-галереєю існуючі приватизовані торгові споруди магазинів, кіосків
- в другому –запроектовані на перспективне будівництво повнозбірні металопластикові кіоски.
Концептуальна об’ємно-просторова модель комплексу передбачає створення складного по своїх композиційних та архітектурних якостях дворівневого ансамблю торгових рядів, в якому
- в першому від житлової забудови ряді знаходиться об’єднані єдиним дашком-галереєю існуючі приватизовані торгові споруди магазинів, кіосків
- в другому –запроектовані на перспективне будівництво повнозбірні металопластикові кіоски.
Центральним композиційним ядром ансамблю,об’єднуючим два рівноцінних по розмірах і функціональному призначенню крила - є продуктовий ринок-естакада,розташований на другому рівні торгових рядів і накритий просторовою структурою з арочних ферм і світлопрозорим покриттям даху.
Для збагачення внутрішнього простору торгового комплексу, сформованого пішохідни-ми галереями торгових рядів в двох рівнях було введено багато різноманітних малих архітектурних форм у вигляді елементів реклами,світильників зовнішнього освітлення, пандусів, сходів, вхідних світлопрозорих дашків та пішохідних проходів під навісами.
Для надання художньому образу об’єкту характера ярмаркового святкового дійства введена поліхромія колористичного опорядження торгових блоків і окремих секцій роздрібної торгівлі.
Особливоі уваги приділено конструктивним рішенням по реконструкціі існуючих об’єктів торгового центру. Для забезпечення максимального використання існуючої тераси-дашка під торгові площі відкритих літніх ресторанів,к афетеріїв і переходів, а також для надбудови других поверхів існуючих магазинів прийнято рішення застосувати несучий металевий каркас ,навісивши на нього зовнішні стінові конструкціі покриття.